Powered By Blogger

zaterdag 26 november 2011

meedoen aan candy's...

Hallo allemaal,

Waarom doe ik mee aan candy's?

Misschien een tip voor andere bloggers, het is natuurlijk leuk als je wint. Maar het is ook een manier om mensen naar je blog te laten kijken. Tenminste, dat is wat ik doe bij andere mededingers naar een candy. Hartstikke leuk om eens te kijken welke blogs er achter de kanshebbers zitten.

En zo maak je ook soms een reis om de wereld. Het gebeurd weleens dat er zelfs mensen uit Rusland meedingen naar een candy uit ons koude kikkerlandje (benieuwd wat de google vertaal gadget maakt van dit woord).

Ik merk zelf ook dat er best wel wat mensen mijn blog lezen, maar wie dat zijn kom je nooit te weten.....wie zijn de mensen die je bezoekers tellertje laten draaien (scroll helemaal naar onder en zie links een tellertje staan).

Ik ga lekker door met mijn blog....hartstikke leuk tijdverdrijf!

Groetjes, Jolanda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten