Powered By Blogger

maandag 28 november 2011

Blogs zoeken...en bezoeken....

Hallo allemaal,

Dagelijks zoek ik naar allerlei blogs die met scrappen te maken hebben. Soms via blogs waar ik al volger van ben en soms gewoon via google.

De mooiste dingen kom je tegen. Soms word ik volger of zet ik ze in mijn favorietenlijst. Het is dan ook zeker de moeite waard om eens in mijn blog-roll rechts te speuren naar leuke blogs.

Ongelovelijk hoeveel creativiteit er eigenlijk is onder vooral een grote groep vrouwen. Mocht er iemand zijn die een leuk blog weet van een creatieve man....mail het me en ik ga er zeker kijken.

Het leuke is ook dat scrappen niet persé veel geld hoeft te kosten, je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Ik ben niet iemand die van alles het nieuwste van het nieuwste hoeft te hebben. De scrapvellen van een paar collecties terug zijn vaak net zo leuk als die van nu. En wat te denken van de goedkope winkels....u kent ze wel (action, xenos etc.)leuke spulen voor vaak weinig geld.

En let ook op in deze tijd van het jaar.....veel winkels verkopen prachtig lint...voor de kerst. Ik heb mijn slag bij de blokker al geslagen, hartstikke leuk bedrukt lint voor weinig geld. En wat over blijft zal na de feestdagen ook nog wel voor een leuke prijs het schap uit gaan.

Maar goed, ik begon over blogs zoeken en bezoeken.....en dat is wat ik nu weer ga doen!

Groetjes, Jolanda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten