Powered By Blogger

woensdag 24 augustus 2011

Het is zover...ik ben 40....en over een super blog candy.....

Hoi allemaal,

Zo beginnen bijna al de filmpjes op you tube van Nicole.....
http://stampinupnicole.blogspot.com/

En ik heb ze allemaal gezien. Het is voor mij een droom om ooit een blog te hebben zoals zij (ik ben er druk mee bezig zoals ik al eerder heb geschreven in een post).

Iedere dag kijk ik op haar blog en als er geen post is maak ik me net zoals andere volgers zorgen of er niet iets aan de hand is.....gek eigenlijk hoe dat gaat, je kent iemand niet persoonlijk en toch leef je mee in het wel en wee.

Toen ik vandaag keek liep het water me in de mond......alweer een candy op het blog van Nicole.....en watvoor een!

Boven doosje dicht en tataaaaa....onder wat er in deze doos van pandorra zit.....





Dus voor de zoveelste keer waag ik een gokje om iets te winnen....misschien brengt het geluk dat ik gisteren 40 werd....want tot nu toe is het een feestje!

Groetjes allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten