Powered By Blogger

maandag 22 augustus 2011

40....

Hallo meelezers.....

Morgen is het zover....dan bereik ik de leeftijd van 40 jaar en schijn ik er echt bij te gaan horen, nou ik ben benieuwd!

Vrijdag kreeg ik een surprise etentje, erg gezellig, lekker eten met bijna iedereen die mij dicht aan het hart ligt (er waren een paar afmeldingen).

En wat ben ik verwend, kadobonnen van de pipoos, kadobonnen van de plaatselijke hobbywinkel en natuurlijk wat centjes om wat leuks voor te kopen.

Ik zou zo graag copics kopen, maar wat zijn die krengen duur. Te duur om zomaar even aan te schaffen.....

Nou wie weet......staan er binnenkort wel ingekleurde stempelafdrukjes op mijn blog.....

Groetjes!

ps: dochterlief legde mij gisteren nog wel even uit dat het wel een ander blog is waar ik aan werk maar dat het adres hetzelfde is.....of heb ik het nou weer niet goed begrepen?.....achja, het zal de leeftijd zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten